måndag 13 oktober 2008

Min Dop Dag 12 Oktober - 2008!!!






Igår hade jag mitt dop, det va jätte kul i kyrkan, men efter när det skulle va lite kalas firande, då somna jag.. TiHi..* Vakna först när alla gått! Ooops.. Sorry alla för detta, jag ska gottgöra er nästa gång vi ses med massa bus å skratt!
Men va mkt presenter jag hade fått när jag vakna.. :-)
Tusen tack alla underbara som va där och fira min dag, och för alla otroligt fina presenter & alla underbara som hjälpt till och fixat min dag!

Stort tack till alla mina kära:
Mormor & Morfar

GudBro, Ulrika, Sebastian & Lilla Liam

Farfar, Laila, Rebecka, Tommy & Alex

Farmor, Torgny & Faster Linnea

Marianne & Kurt

Rebecka, Michael & Estelle

IngMarie, Janne & Malin

Jeni

Thomas & Åse

Gudmor Anna

Hanna

Lisa, Magnus & Wilma

Jennie, Robin & Liam

Jessica & Robin

Andreas & Frida

Pierre & Denise

Carolina & Tobias

Jennie & Martin

Tant Ann :-)

***KÄRLEK TILL ER***

Inga kommentarer: