måndag 22 december 2008

***Tittut***

Hej alla mina kära läsare.. Nu äntligen har mamma lagt upp lite bilder.. Vi har nämnligen legat sjuka här hela "lilla" familjen! :o)
Jag med den nya roliga hobbyn.. Vatten, vatten.. D é såååå kul! :o)
Sen har jag även varit på min kusin Liams jul-avslutning på dagis! D va kul, för där fanns jätte mkt leksaker, å min snälla gudbro lekte så gärna med mig, även Liam, men han tyckte om sina pepparkakor mer! :o)


Men Hampus.. Mamma skulle ta kort på mig.. :o)

Så där ja.. Här é jag!!! :o)
Vi har även haft avslutning på rytmiken, å då vi passade på å ha kalas för dom som fyllt 1år!
Denna kille känner ni igen va..? D é ju min kompis Melvin, Han ser inte så road ut här.. Men d é nog för han undrar varför han fått haklapp, men ingen mat! :o)
HaHa.. Ser där ja! Nu é haklappen på, å det goda runt mun & leendet é sååå stort!
Visst é han sååå underbart söt..?! :o)

Efter rytmiken, som vanligt.. Blir d allum, eftersom våra mammor mer än gärna vill shoppa hela tiden! :o)
Sen blir d juh fika pause å här diskuterar vi vilka leksaken vi ska leka med!
Melvin vill gärna ha alla! :o)


Avslutar med ett till glatt leende på Melvin..
Å nu ska vi försöka blogga som vanligt igen.. :o)
Kärlek Vincent***

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sötis! Va kul att se en massa bilder. =)

Anonym sa...

Glömde skriva vem det var ifrån. =) Från Jessica!

Anonym sa...

Äntligen är du tillbaka Vincent =) Ses imon. Kram Lisa och Wilma