fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13:e idag..

.. Så jag å mamma har hållt oss inomhus.. TiHi..*
Morfar har vart här å hälsat på, han hade köpt me sig semlor.. Mmm.. Tack Moffa, även att jag bara fick smaka på en smula grädde! :o)
Sen har vi lite kort från igår, Detta är ifrån rytmiken, när jag Å Melvin åt lunch.. Å fortfarande äter jag med hela ansiktet! :o)

Efter rytmiken va jag me mamma & mommo på ica, ä där va Comforts maskot, å den busa me mig, d va jätte kul.. TiHi..*


Mommo sov över hos oss, så vi hann me lite bus oxå, jag hade somnat påvägen hem, så d blev inget gungandes på gården.. Istället gjorde mommo en egen gunga.. Om d va kul..! :o)

Gung Gung Gung..


Hoppas alla mina kära har haft en bra fredag den 13.e..!
Massa Pussar Vincent***

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK! MIN ÄLSKLING FÖR UNDERBARA DAGAR! DET E ALLTID LIKA ROLIGT O FÅ FÖLJA MED PÅ RYTMIKEN! O FÅ VARA MED ER ALLA TRE!!!! VI SES SNART IGEN!!!!! KRAMAR FRÅN MOMMO!!=)