måndag 6 april 2009

Tidig Påsk-Brasa på Tjörn..! :o)
I lördags åkte vi till mommo å moffa..! Va ute hela dan å bara hade mys med mina nära å kära..!
Smiley.. Världens finaste å snällaste (töntigaste) :o) katt..!

Jag testar min morbrors "Emil Keps" som han hade när han va liten..!

Pappa & moffa.. Fick sånna vår känslor så dom tog sig en sväng med Fru Davidson..! :o)


En glad Ulle, och en liten trött Liam..!


Kusinerna på trappen till lill-stugan..!


Pappa delade me sig av sin kärlek lite..!


Liam hittade en liten nyckelpigga..!


Påbörjan av en väldigt stor brasa.. Moffa hade mkt å elda..! :o)


Ulle ville vara händig å hjälpa till...!


Å jag hjälpte till med krattan..! :o)


Nu börjar det bli en brasa..


Moffa ville gosa en stund.. Men jag va mer intresserad av burken.. TiHi..*


En klunk utanpå nappen fick jag..! :o)


Till slut blev det grillning oxå, å det va mamma som fick hålla i korv grillningen... :o)

Tusen Tack för en jätte mysig & trevlig helg!
Älskar er..! Kärlek Vincent***

Inga kommentarer: