tisdag 28 juli 2009

Grillfest 19 Juli..!

Vi blev bjudna hem till Nico & Maud på grillfest, min gudmor Annas föräldrar..!
Nicos fina hembyggda bord med stolar, här satt jag å Liam perfekt..!

Hmm, ja va äter jag! D va min gudmor Anna som gav denna klubba till mig..! Första klubban, Mmm.. den va goo.. :o) Nästa blir när jag é 5år sa mamma! :-)

Fina kusin Liam fick självklart med en klubba av Anna!

Nico grilla sååå mkt gott..! :o)

Massa gott fanns det på bordet..!


Nico hade gjord en linbana, den va rolig..! :o)

Jag närmar mig.. TiHi* Jag é nämnligen jätte rädd för Nico, gråter så fort han dyker upp, men denna kvällen gick jätte bra! :o)

Inte så konstigt, för alla andra barn älskar Nico, för han é lekfarbron nr!..!


Dom stora barnen fick godis halsband..

Å jag fick en tom plastmugg..! Men glad va jag :o)

Va vägen om bollhavet som finns på campingen..!


Detta kort togs några timmar senare, när vi barn somnat, får bli ett avslut med detta kort,för resten av korten får ni ej se! HaHa.. Här é mamma med kära familjen som bjöd på en enormt fin grillfest! Tusen tack, det va sååå trevligt!!!
XoXo Vincent***

2 kommentarer:

Anna sa...

Åhhhh, jag saknar er massa redan!!!

Mamma Till Vincent! sa...

Å vi saknar dig redan!!! Puss Love***