fredag 11 september 2009

Liseberg 30 Augusti..!

Mommo hade fixat gratis biljetter & åkpass genom sjukhuset till hela familia..! :o)

Liam älskade kaninerna, själv va jag lite rädd för dom i år, dom fick inte komma mig nära!

Men d ser väldigt gott ut å krama dom! :o)

Här sitter jag i pappas knä, när vi åker kanin resan..! :o)
Liam & gudbro va med på resan..

Å Ulle & Sebbe såklart!
Ulle tyckte kanin resan va den bästa! HaHa.. :o)

Här möter jag upp mommo.. Å va jag sprang av lycka.. :o)
Å Moffa såklart.. Vi gillar å busa ihop..!

Här kollar jag & Moffa på ankorna..!

Sen träffa vi lite olika kändisar..!

Här é jag å pappa med Marcus Allbäck!
Sen jag å mommo med Annika Sjöö, som vann Let´s Dance! :o)

Å sen med mammas idoler, Lili & Sussie.. :o)

Sebbe va överlycklig, Han fick träffa sin STORA idol Johan Palm..!
Liam va nöjd att pappa vann Dumle, själv fick vi hem en samma, fast Geisha! Mmm..

Mamma & Moffa i "Höjd Skräcken" Wiiii, va dom flög! :o)
Pappa, Sebbe & Mamma i "Uppswinget" Den va sååå bra! Sicken känsla! :o)

Ulle va nöjd med å stå å titta på, hon vågade inte åka så mkt!
Men sicken dag, Tack hela vår kära familj för ännu en underbar dag på Liseberg! :o)
Å Tack Mommo för alla biljetter!
Puss & Kram Sockervadd***

Inga kommentarer: