måndag 22 mars 2010

Lördag 20mars..!

I löedags åkte vi till mommoj & moffa,
vi skulle hjälpa dom med dom nersågade björkarna..
Så jag tog ju såklart med min egna såg och hammare! ;-)

Här sågar jag för fullt! *Duktig*
(Givetvis é sågen av plast, om d ej syns)

Både sågar å hamrar på samma gång..

Lunch rast..! :o)

Perfekt att d va soligt, vi satt på altan å fika!

Hjälper pappa å kastar i skottkärran! *Duktig igen*

Fick åka på tillbaka vägen.. ;-)

Även mamma hjälpte till.. Ser ni hur mkt grenar hon bär!

I slutet av arbetsdan låg jag i kärran på tillbaka vägen.. Sååå skönt! ;-)

När vi kom in tände moffa brasan, Myyys!

Sen var d dags för Mommojs goda middag... Fläskfile, med mommojs egna sås å potatis! Mmmm..

I söndags låg jag så här hela dan, blev magsjuk på förmiddan.. Så jag kunde inte gå på min syssling Estelles kalas! :-/

Men STORT tack till mommoj & moffa för en grymt fin lördag, middag, uppesittarkväll m.m

Kärlek Vincent, Lina & Johan***

Inga kommentarer: