tisdag 11 maj 2010

Lördag 8 maj..!

Efter vi vart å kollat på kossorna, åkte vi till almön å fixa i villavagnen med mommo & moffa..!
Jag hjälpte till å tvätta vagnen!

Visst é jag duktig..?! ;-)

Sen åkte vi hem till mommo & moffa..
Å jag fick sitta på en av moffas "cykelena"

Sååå häftigt!

Sen fick jag hjälpa till å såga grenar till brasan!

Vi samla löv som vi kasta på brasan..

Moffa sådär nöjd, när jag vände upp å ner på löv korgen, när den va full! :o)


Underbart å va ute å umgås..!


"Glassch" såklart!

mommo, Björn & Moffa!

Pappa igång med brasan..

Våran fina mys brasa! :-)

Lite fotboll i mellan..

Fick hjälpa till å ta upp grenar som trillat ner..

Äntligen dax för korv grillning!

Varmt & Gott runt brasan!

Moffa & pappa oxå glada för att dom fick korv!

Yoghurt till kvällsmat innan nattning!
Tack mommo & moffa för en super trevlig dag!
Kärlek Vincent***

Inga kommentarer: