onsdag 18 mars 2009

Min underbara dag..!

Idag har jag å mamma promenerat igenom björdamms-skogen, å möt upp min kusin Liam, gudbro & Ulle.. Så himla gott vår väder..! ÄNTLIGEN.. :o)

Vi hann även med på vägen hem å hälsa på ankorna, dessa 2 tyckte min gudbro att d va Kalle & Kajsa! Visst é dom söta.. Kvack Kvack..


Lite nyvaken, å med solen i ansiktet, sååå skönt! :o)

Mkt fint kort.. Tagen av min älskade morbro (gudbro) Tommy så klart..! ABSOLUT!!!

Här har jag vaknat till lite, & é på srålande humör när solens strålar riktar sig mot mig på våran goa promenad..!

Väl hemma blev det spagetti & köttfärssås, Mmm.. Såå här stark blev jag!!!
Tack Ulle, gudbro & Liam för en jätte mysig dag.. Alltid lika trevligt & mysigt när vi har våra hel dagar..!
Pussar Vincent***

1 kommentar:

Anonym sa...

Mys!
Kram Jessica