söndag 29 mars 2009

Veckan som gått..

.. Har mycket konstigt nog, börjat me napp..! Släpper den inte! Så äntligen morfar ska du få se dom fina Vincent napparna som jag fick när jag var liten..! :o)
Går mycket runt bordet.. Övar övar.. :o)

Måste kolla imellan,så d inte é för långt ner till golvet! Jag når d alltid..! TiHi..*

Här é jag hos läkarn..Ska in å få min medicin med hjälp av inhalator...!
(En inhalator används för medicinering vid problem med luftvägarna)
Jag har antagligen fått förkylningsastma..! :-/



Å under veckan som gått har jag givetvis fått bada mkt, som jag älskar!
Se å njut.. D é sååå gott å få vattnet i ansiktet! HeHe.. :o)
Massa Pussar Vincent***

3 kommentarer:

Lisa sa...

Va roligt med film! Längtar tills man får se dig bada i tjärnet i sommar =)

Anonym sa...

Du är ju för söt! =)
kram jessica

Anonym sa...

GUUUD SÅ SÖÖT !!!! JAG DÖÖÖR....! SICKET CHARMTROLL!!!! OJ VA HAN VÄXER DENNA PRINS! KRAM TILL ER!!!/ tant Ann!