tisdag 23 juni 2009

19 Juni..!

Midsommar Afton..! :o)


Dagen började med att gudmor Anna kom å hämta mig vid 10 för då va det dags att åka flaket..! :o)



Farfar va me mamma å möte upp mig när jag kom tillbaka, lite lessen blev jag i slutet..!


Så här såg våran midsommarstång ut..! :o)


Åh, så här fin va jag..!



En liten film när vi dansar runt stången! :o)


Här é d mer pappa som dansar..! :-)


Klappar händerna för domsom dansar små grodorna..!
Alla vi tre heter Peter
Jonasson.. TiHi..*
Farfar vann på lotteriet.. Massa tacos saker.. :-)
Ulle med Liam & Sebastian..!
Här é Annas pappa Nicos, som höll i allt kring midsommar afton, men jag va rädd för han..!
Anna å jag busar, vi plockade blommorna från stången å gav till mamma!
Jag hittade en sån söt liten flicka, som hete Nadia...
Så söt att jag inte ville gå ifrån henne.. :o)
Mommo & Moffa va såklart med..!
Midsommar puss av Mommo..!
Busar me Moffa..!
Å lånar hans solglasögon..! :o)
Puss från min älskade morbror/gudfar med såklart..! :o)
Sen åt jag midsommar tårta själv, som mamma gjort! Mmm... :o)
Dom vuxna hade konstiga lappar på sig under kvällen, å så blev dom lite snurriga..! Hmm... Konstigt! :o)

Så här stog det på lappen, "tryck på kortet för å se det STORT!!!"

Å Tack alla som va med å gjorde min midsommarafton så himla rolig, å tack till bro & Ulle att vi fick vara hos er! Älskar er alla!

Massa pussar eran lilla prins Vincent***

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lika söt som vanligt Vince =) Du kan väl lära Wilma hur man bör en krans för hon vägrade ha på sig sin! Kram Lisa

Mamma Till Vincent! sa...

HaHa.. Ja, d får jag gö nästa år.. För vi saknade er på midsommar! :o) Hoppas vi cs snart! Puss***

Tommy sa...

Väldigt fina kort! ..men du Lina.. ..nu kommer klagomålen igen! ;-) När du lägger upp bilderna så går det inte att klicka upp dom, ofta vill man ha dom större men du har tagit alternativet att inte ha det. Ändra nu detta till nästa inlägg!! Ha ha!

Mamma Till Vincent! sa...

Men hur gör man d då..??? Jag har inte ändrat nåt!!! Du får gå in å kolla inställningarna då! Puss :o)

Tommy sa...

Dom första i inläggen brukar oftast fungera men inte resten.. Som jag sagt, vi lägger upp på 2 olika sätt men jag kan slå ett öga på det och se om jag blir klokare. Det är så synd för det är ofta man vill klicka upp foton. Köss