tisdag 23 juni 2009

Akuten..!

Idag bar det av till akuten, för imorse när jag vakna kunde jag inte stå upp med mitt högra ben..!

Här sitter jag å väntar på provsvar..! Det visade sig vara koxit, som é en inflamation i höften, som man kan få i samband med förkylning m.m

Tur va så jobbade juh mommo..! :o)

Sen bar d av till röntgen, för fotografering av mina höfter..!


Här låg jag när dom tog kort!

Jag å mommo passade på å leka lite i lekrummet..!

Sen va vi även inne hos farmor, där fick jag yoghurt..! Mmm.. :o)
Så idag blev d inget dagis, för igentligen skulle jag dit på besök..!
Puss från Vincent***

5 kommentarer:

Jessica sa...

Usch så hemskt Vincent. Men du ser iallfall pigg ut. Hoppas att det onda går över. Pussokram Jessica

Mamma Till Vincent! sa...

Tack så mkt Jessica! Hoppas vi cs snart! Puss***

Rebecka sa...

Lilla vännen då, det var inte bra. Hoppas du mår bättre snart Vincent! :) puss och kram Rebecka

Tommy sa...

Morbror älskar dig gubben!

Anonym sa...

SÅ FINA KORT......SÅ FIIIN KILLE!!!! HOPPAS VINCENT , MÅR LITE BÄTTRE NU!!!kRAM TILL DEJ O VINCENT!!! "tant Ann"!!!