torsdag 14 januari 2010

Bild maraton.. :o)

I fredags va min kusin Liam här & lekte med mig, alltid lika roligt..!
Vi badade..

.. & åt glass, Mmmm.. ;-)

I lördags åkte vi till veddige & hälsa på lilla fina Alicia för första gången som nu é 5 månader..!

Som när Emma va här, vill jag oxå vara bebis, denna gången i babygymet.. ;-)
Pappa & Alicia..!

Jag & Liam (Alicias STOLTA storebror) och våra pappor lekte med bilar..

Efter veddige, åkte vi hem till familjen simson å stanna till natten.. :-)

I måndags började dom renovera hemma, alla rum ska förnyas :o) Så jag å mamma åkte till mommo & moffa, å där fick jag självklart glass..!

Mina fina ryggsäck kan man faktiskt ha som mössa.. Visst..?

Mamma & mommo hade försökt få mig å sova lunch ett tag, men nix.. d va hos moffa jag ville va.. :o)

Det tog inte nån lång stund förens jag sov hos moffa i soffan..! :o)
Detta va lite av min senaste vecka..!
Puss er prins***

Inga kommentarer: