fredag 1 januari 2010

Julafton..!

Julafton började hemma hos Farfar & Laila på jul frukost, å massa paket.. :o)


Farfars fina gran..!



Öppnar en fin sång bok ifrån Rebecka..


Öppnar min fina snickarbänk ifrån farfar & Laila..
& Killer (Hunden) tittar såklart på!


Spelar lite med farfar på mitt nya piano, som farfar tyckte va jätte rolig..! :-)

Här é lite av d jag fick.. Tusen Tack..! È jätte nöjd för allt jag fått! Jätte fina saker! Tack, Tack!




Sen hade vi julaftons kvällen hemma! Med mormor, morfar, Tommy, Ulrika, Liam!


Våran gran hemma..!

Det jag tycker bäst om på julbordet é sill, Mmmm... ;-)

Jag ska ta imot paket från tomten "otten"


Mormor hjälpte mig å öppna, här har jag precis öppnat min rosa dockvagn.. Sicken lycka! :o)
Tusen Tack alla för mina fina julklappar, allt på min önskelista har jag fått, och mkt mer därtill! Tusen Tack alla underbara!
Puss eran Vincent***

Inga kommentarer: