torsdag 14 maj 2009

Äntligen..

.. kommer d lite kort! Börjar med Valborgsmässafton, som firades borta vid härlanda tjärn med många nära å kära..! :o)
Daddi & morbror m.m å jag som tittar upp..!

Åh, va jag tar i.. Av lycka, att jag fått en alldeles egen bröd bit.. Mmm.. :o)

Den va sååå god!

Min kära morbror & kusin Liam!

Ann å bästis Melvin..! :o)

Valborgs Brasan..!

Wilmis va ju så självklart med..! :o)


Sen va det lite uppträdanden me sköna rock låtar, som jag å morbror rocka till..
Titta & Njut..! :o)





Sen Fredan på 1maj åkte vi upp till morbror & Ulles landställe på Allmön, å va där hela helgen, sååå mysigt vi hade! :o)

Zlatan dressen på, påvägen upp å somnat med pommes i handen..! :o)

Korv va populärt denna helgen för både mig å Liam..!

Mmm.. Såå gott!

Tack bro, Ulle & Liam för en jätte mysig helg..!
Å mamma tackar så jätte mkt för att hon fick gå på Beyonce med Ulle..! :o)
Puss & Kram Vincent/Zlatan***

Inga kommentarer: