tisdag 19 maj 2009

I lördags va vi hemma hos Carro & Peter!
med Lisa, Magnus & Wilma
och Jessica & Robin...!
Tittade på eurovision å åt grillat å spela spel..! :o)
Dom underbara leker så fint med varandra..!

Jessica gosade lite med mig..! :o)

Fina mor & dotter..!

Pappa lånade Wilma lite..! D va okey..! TiHi..*

Dom fina grabbarna som va med under kvällen..! Dom ville alla sitta i samma soffa..! :o)
Mamma fick låna min napp, eftersom jag ändå sov, å myste lite med Wilma..!

Sen kom Wilmis in till mig å somna sååå gott!

Visst é vi sååå söta..???

Här korsar vi våra armar! Jag tror Wilma tycker om mig lite iallafall...! :o)


Efter Peter & Carro, gick vi vidare hem till Morbror för övernattning...!



Dagen efter, hitta vi 2 hungriga barn vid kylen..! :o)

Vi alla va lite sega, men upp tog vi oss, å åt världens frukost som Ulle ställt fram..!
Mmm... Tack Ulle..!
Å Tack alla för en fin å trevlig helg!
XoXo Vincent***

4 kommentarer:

Jessica sa...

Va gulligt dom sover bredvid varann. =) Det missade jag.
Kram

Ulle sa...

Ja det var mysigt,tack själva för sällskapet,tyvärr sov jag ju när ni kom under natten,,(var ju tvungen att hålla Liam lite sällskap,hihi)kram ulle

Tommy sa...

"Efter Peter & Carro, gick vi vidare hem till Morbror för övernattning...!" Låter ju som att ni gick hit och la er direkt, sluta va så jävla seriös! ;-) Vincent rocka ju med grabbarna hela natten. :-D

Lina*** sa...

HaHa.. jag vet.. Men d finns ju inga kort bevis, av nån nedrans anledning, glömmer jag å ta kort innan för era väggar..! Påminn mig för 17 nästa gång! :o)