torsdag 14 maj 2009

Lite mera kort...

Lite kort ifrån rytmiken förra veckan...
Här é mina kompisar Zander, Melvin & Hugo..!
Berit (Jenny) va med..! :o)

Jag sprang runt å busa, som alltid, kan ju inte sitta still..! :o)


Jenny håller lite i mig, av rädsla att jag ska ramla.. Man é juh som sagt nybörjare på att gå! :o)

Söta Estelle!
Har även vart hemma hos mammas kusin Malin å träffa Becka å lilla Estelle! :o)

Sen har vi vart en sväng vid Lisa & Magnus fina hus..!
Wilma tyckte d va jätte kul å få ge mig dricka..! Såååå söt! :o)

Sen fick hon ju självklart dricka själv med!


Sen har Oscar vart hemma hos mig, å vi tävla om, vem som kunde äta mest vindruvor..! :o)

Sen lekte vi lite med min vagn..

.. Lr mest jag då..! :o)

Hoppas ni é nöjda med lite bilder nu.. Som sagt, Va som sägs varje gång man haft ett litet uppehåll, "Vi ska bättra oss med inläggen!" HaHa..! :o)
Kärlek Eran Vincent***

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktig Vince =) Kul med bilder! Ses ikväll hoppas jag. Kram Lisa